Τι πρέπει να τρως μετά την προπόνηση για να φτιάξεις το τέλειο σώμα

Τι πρέπει να τρως μετά την προπόνηση για να φτιάξεις το τέλειο σώμα

Για να φτιάξεις το τέλειο σώμα δεν αρκεί μόνο η προπόνηση αλλά και η σωστή διατροφή!  Το πιο σημαντικό είναι το τι τρως μετά την προπόνηση. 

Δες λοιπόν τις καταλληλότερες τροφές σύμφωνα με τους ειδικούς.

1. Ψωμί του τοστ ολικής άλεσης ή χωρίς γλουτένη με βούτυρο αμυγδάλου και μπανάνες ή φράουλες ή συνδυασμό των 2 φρούτων.

2. Γύρη μελισσών η θαυματουργή! Πρόκειται για τροφή πλούσια σε πρωτεΐνη είναι ένα κι ένα για όσους γυμνάζονται. Μπορείς να την προσθέσεις στο παραπάνω σνακ με το ψωμί, το βούτυρο αμυγδάλου και τα φρούτα.

3. Γιαούρτι με superfoods, όπως αμύγδαλα ωμά και αποξηραμένα cranberries χωρίς ζάχαρη.

4. Κατεψυγμένα σταφύλια -θα σε δροσίσουν και θα σε βοηθήσουν να αναπληρώσεις δυνάμεις. Μπορείς να τα προσθέσεις αν θες σε ένα smoothie με γάλα καρύδας.

5. Βραστά αβγά με χούμους (1 κουτ. σούπας για κάθε αβγό), για να συνδυάσεις πρωτεΐνες και θρεπτικά συστατικά.

6. Smoothie με σοκολάτα, φυστικοβούτυρο και μπανάνα και γάλα αμυγδάλου ή καρύδας.

7.Ομελέτα με ασπράδια αβγών και ζαμπόν γαλοπούλας.

8. Βρώμη με γάλα ή νερό  με μπανάνες, μύρτιλα και κανέλα.

9. Πολύσπορο ψωμί με αβοκάντο και βραστό αβγό, πασπαλισμένο με ροζ αλάτι Ιμαλαΐων και πιπέρι.

10. Αν πεινάς πολύ μπορείς να φας  ένα πιάτο με ψητό φιλέτο κοτόπουλο και κινόα.

Copyright © 2018 Smile TV | Powered By Web Artistic - All Rights Reserved