3 καλοκαιρινές τροφές για την καύση λίπους

3 καλοκαιρινές τροφές για την καύση λίπους

Το καλοκαίρι έφτασε και εσύ θες να βγεις στην παραλία με αυτοπεποίθηση. Για να τα καταφέρεις πρέπει εκτός από τη σωστή διατροφή, να προσέξεις ώστε οι τροφές που καταναλώνεις να καίνε λίπος. Η καλλίγραμμη σιλουέτα θέλει πάνω από όλα στρατηγική. Αντικατέστησε τα σνακ σου με αυτές τις υγιεινές προσθήκες και βάλε φωτιά στις λιποαποθήκες.

Berries: Νόστιμα όσο και υγιεινά, πλούσια σε ανθοκυανίνες, φυτικές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα, αυτά τα βαθιά μωβ μούρα είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά. Τρώγονται συνήθως μόνα τους αλλά μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτά τα ευέλικτα φρούτα σε ψητά επιδόρπια και προϊόντα ζύμης, να τα προσθέσετε σε φρουτοσαλάτες και στο γιαούρτι ή να τα μετατρέψετε σε σάλτσες ή μαρμελάδες.  Στην ίδια κατηγορία συγκαταλέγονται και τα μύρτιλλά καθώς και οι φράουλες. Τώρα είναι η εποχή των berries. Δοκίμασε να φας 6-7. Οι φυτικές τους ίνες θα πιάσουν χώρο στο στομάχι σου και θα σου κόψουν την πείνα, ενώ παράλληλα θα βοηθήσουν τον οργανισμό να αποβάλλει τις τοξίνες.


Αμύγδαλα: Το αμύγδαλο, είναι ένα superfood, που για να είμαστε ακριβείς, δεν είναι ανήκει καν στην οικογένεια των ξηρών καρπών, καθώς ουσιαστικά είναι ο σπόρος της αμυγδαλιάς, που κρύβεται μέσα στον καρπό της.

Έρευνες επιβεβαιώνουν ότι τα αμύγδαλα και τα καρύδια βοηθάνε στο να αποκτήσουμε μικρότερο δείκτη μάζας σώματος. Οι φυτικές τους ίνες βοηθάνε σε αυτό, οι πρωτεΐνες και τα καλά τους λιπαρά.

Η πυκνότητα σε θρεπτικά στοιχεία στα αμύγδαλα, όπως είναι οι φυτικές ίνες, οι πρωτεΐνες και τα μονοακόρεστα λιπαρά, τα κάνουν πολύ καλή τροφή για τους διαιτούντες, καθώς προκαλούν εύκολα το αίσθημα του κορεσμού και της ικανοποίησης, με αποτέλεσμα να παρουσιάζονται λιγότερες τάσεις για λαιμαργία.

Τέλος, η περιεκτικότητά τους σε Β βιταμίνες και ψευδάργυρο, μειώνει σημαντικά τις λιγούρες για κάτι γλυκό, βοηθώντας έτσι σημαντικά στην απώλεια κιλών. Φρόντισε τα αμύγδαλα σου να είναι ανάλατα και να μην είναι πάνω από 10. Η ποσότητα εδώ μετράει.


Πράσινο τσάι: Οι πολυφαινόλες και τανίνες του πράσινου τσαγιού θα σε κάνουν να κάψεις λίπος. Το θέμα είναι πως αυτές οι ουσίες βελτιώνουν την οξείδωση του λίπους αυξάνοντας ταυτόχρονα και το μεταβολικό σου ρυθμό. Το σώμα αποκτά την δυνατότητα να διασπά τα λιποκύτταρα ευκολότερα και γρηγορότερα.
Εμείς ευχόμαστε να περάσεις ένα φανταστικό και καυτό καλοκαίρι!

 

Στην μελέτη της Ολλανδίας, οι συμμετέχοντες που έπιναν πράσινο τσάι με καφεΐνη έχασαν περισσότερα κιλά, αλλά και αυτοί που έπιναν πράσινο τσάι χωρίς καφεΐνη παρατήρησαν μείωση της περιφέρειας της κοιλιάς τους και του σωματικού τους βάρος. Οι ερευνητές  υποθέτουν ότι η καφεΐνη βοηθάει στην οξείδωση των λιπαρών και συνεπώς στο αδυνάτισμα.

Στην Γιαπωνέζικη μελέτη 240 άντρες και γυναίκες  έπιναν μια ποικιλία ποσοτήτων από εκχύλισμα πράσινου τσαγιού για 3 μήνες. Αυτοί που έπιναν την μεγαλύτερη ποσότητα έχασαν λίπος και κιλά και είχαν χαμηλότερη αρτηριακή πίεση και κακή χοληστερίνη LDL.

Επίσης η κατανάλωση πράσινου τσαγιού μπορεί να βοηθήσει να μειώσει τα σημάδια της κυτταρίτιδας. Το πράσινο τσάι έχει βρεθεί ότι είναι αποτελεσματικό για την αύξηση της ενεργειακής δαπάνης και βοηθάει με την απώλεια βάρους. Είναι επίσης ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που συμμετέχει στην πρόληψη των ελεύθερων ριζών.

 
Καλό καλοκαίρι λοιπόν!
Copyright © 2018 Smile TV | Powered By Web Artistic - All Rights Reserved