Το αλάτι στην διατροφή του παιδιού και επιπτώσεις

Το αλάτι στην διατροφή του παιδιού και επιπτώσεις

Ίσως να νομίζετε ότι το αλάτι είναι σχετικά ακίνδυνο για τα παιδιά. Μια διατροφή πλούσια σε περιεκτικότητα αλατιού, φαίνεται ότι είναι απειλή για την υγεία μόνο των ενηλίκων.

Ή μήπως δεν είναι έτσι τα πράγματα;

Αγαπημένα φαγητά των παιδιών όπως μακαρόνια με τυρί, ένα κομμάτι πίτσα, ή ένα τοστ με τυρί, περιέχουν το κάθε ένα από αυτά, ποσότητα αλατιού περισσότερη από το μισό από όσο πρέπει να φάει ένα παιδί μέσα σε μια μέρα.

 

 

Οι επιπτώσεις στον οργανισμό


Οι ειδικοί βλέπουν ήδη τις επικίνδυνες επιπτώσεις του αλατιού να αυξάνονται.

Έρευνες έχουν δείξει ότι μια διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα αλατιού συμβάλλει στην υψηλή πίεση αίματος των παιδιών.

Παρόλο που η υπέρταση είναι κάτι σπάνιο στα παιδιά, σήμερα περίπου το 4 - 5% των παιδιών είναι υπερτασικά.

Εκτός από την υπέρταση, τα πολύ αλμυρά φαγητά έχουν και πολλές θερμίδες, συμβάλλοντας έτσι και στην παχυσαρκία.

Και ακριβώς επειδή οι αλμυρές τροφές και τα αλμυρά σνακ προκαλούν δίψα στο παιδί σας, μπορεί να καταλήξει να πίνει κάποιο ανθρακούχο ποτό και επιπλέον χυμούς, προσθέτοντας έτσι περισσότερες θερμίδες.

Το να μειώσετε όμως το αλάτι στη διατροφή του παιδιού σας είναι πιο περίπλοκο από όσο νομίζετε.

Το πρόβλημα δεν λύνεται μόνο με το να σταματήσετε να βάζετε πολύ αλάτι στο φαγητό: πρέπει να ξέρετε ότι το 70% του αλατιού στη διατροφή ενός παιδιού στην πραγματικότητα προέρχεται από βιομηχανοποιημένα τρόφιμα.

 

 

-Ψωμί

Μπορεί να νομίζετε ότι το ψωμί έχει χαμηλή περιεκτικότητα αλατιού, αλλά μην ξεγελιέστε: Το ψωμί είναι στην πραγματικότητα μια από τις μεγαλύτερες πηγές αλατιού στη διατροφή ενός παιδιού. Το λιγότερο αλμυρό ψωμί που θα μπορούσατε να επιλέξετε, είναι το σταρένιο.

 

 

-Αλλαντικά 


Δυστυχώς, το ζαμπόν ακόμα και αυτά που έχουν χαμηλή περιεκτικότητα αλατιού, μπορεί να είναι αρκετά αλμυρά, οπότε προσπαθήστε να βρείτε τρόπους να το μειώσετε.

 

 

-Τυρί


Παρόλο που το τυρί είναι μια εξαιρετικά καλή πηγή ασβεστίου και πρωτεϊνών, είναι άλλη μια τροφή πλούσια σε αλάτι.

Όποτε είναι δυνατό, διαλέξτε τυριά που να έχουν χαμηλή περιεκτικότητα αλατιού, όπως η φρέσκια μοτσαρέλα.

 

 

-Σνακ


Τα βιομηχανοποιημένα σνακ έχουν συχνά υψηλή περιεκτικότητα αλατιού, θερμίδων και λιπαρών.

Άντ’ αυτού, πάρτε φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα και ανάλατους ξηρούς καρπούς (για παιδιά ηλικίας άνω των 4 ετών).

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε και γιαούρτι σαν ντιπ.

 

 

Τι από τα παρακάτω είναι πιο αλμυρό;

1.Κίτρινη μουστάρδα ή κέτσαπ.
2.Τυρί παρμεζάνα ή μοτσαρέλα.
3.Παγωτό σοκολάτα ή κέικ σοκολάτας.

 

Απαντήσεις:


1.Η κέτσαπ είναι πιο αλμυρή από τη μουστάρδα. Κέτσαπ: 190 mg ανά μια κουταλιά της σούπας. Μουστάρδα: 132 mg ανά μια κουταλιά της σούπας.
2.Τυρί παρμεζάνα: 465 mg ανά 1/4 της κούπας. Μοτσαρέλα: 132 mg ανά 1/4 της κούπας.
3.Κέικ σοκολάτας: 214 mg ανά κομμάτι. Παγωτό σοκολάτα: 50 mg ανά μπάλα.

 

Related items

  • Γιατί το παιδί σας χρειάζεται τα σωστά τρόφιμα; Smile family Γιατί το παιδί σας χρειάζεται τα σωστά τρόφιμα; Smile family
  • Ξεχάστε την Διατροφή Κέτο - η μεσογειακή διατροφή ονομάστηκε μόλις η καλύτερη για το 2019 Ξεχάστε την Διατροφή Κέτο - η μεσογειακή διατροφή ονομάστηκε μόλις η καλύτερη για το 2019

    Ξεχάστε την Διατροφή Κέτο - η μεσογειακή διατροφή ονομάστηκε μόλις η καλύτερη για το 2019

     

    Κάθε χρόνο, η US News και η World Report κατατάσσουν τις καλύτερες δίαιτες για το επόμενο έτος.

    Για το 2019, η μεσογειακή διατροφή πήρε το κορυφαίο βραβείο.

     


    Η μεσογειακή διατροφή είναι υψηλή σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά, χαμηλά σε κόκκινο κρέας και ζάχαρη, και σας επιτρέπει να πίνετε κρασί.


    Θα μπορούσε να βοηθήσει με την απώλεια βάρους, την υγεία της καρδιάς και την πρόληψη του διαβήτη.

    Είναι η καλύτερη διατροφή και μια ομάδα διατροφολόγων και ειδικών στον διαβήτη, την υγεία της καρδιάς και την απώλεια βάρους εξέτασε 41 δίαιτες, συμπεριλαμβανομένης της ολοένα και πιο δημοφιλούς κετογόνου ή κέτο δίαιτας, της Weight Watchers και της Atkins.

    Η μεσογειακή διατροφή βγήκε στην κορυφή. Επίσης, κατέλαβε την πρώτη θέση σε μερικές κατηγορίες κατάταξης, συμπεριλαμβανομένης της καλύτερης υγιεινής διατροφής και της καλύτερης φυτικής διατροφής.

    Η μεσογειακή διατροφή είναι υψηλή σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά και χαμηλά σε κόκκινο κρέας και ζάχαρη.


    Η έννοια της μεσογειακής διατροφής προέρχεται από χώρες που συνορεύουν με τη Μεσόγειο Θάλασσα, όπου οι άνθρωποι έτρωγαν ιστορικά κυρίως καρπούς, τους ξηρούς καρπούς και τα υγιή λίπη.

    Η Σχολή Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ και μια ομάδα με την ονομασία Oldways δημιούργησαν μια δίαιτα βασισμένη στις γενικές αρχές διατροφής αυτών των τόπων, σύμφωνα με την US News.

     


    Σε αντίθεση με τις πολύ περιοριστικές διατροφές όπως η διατροφή κέτο ή η δίαιτα Atkins, η μεσογειακή διατροφή είναι ισορροπημένη και επιτρέπει στους ανθρώπους να καταναλώνουν μεγάλη ποικιλία τροφών με μέτρο.

    Στην πραγματικότητα, η δίαιτα είναι ασφαλής για τους περισσότερους ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών και των ηλικιωμένων


    Τα τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένου του ψωμιού πίτας ολικής αλέσεως, των φρέσκων φρούτων, τις σαλάτες, των ξηρών καρπών, των φασολιών, του ελαιόλαδου και του σολομού είναι βασικά συστατικά της κορυφαίας διατροφής του 2019 και προωθούν ποικίλα οφέλη για την υγεία.

    Η διατροφή θα μπορούσε να βοηθήσει με την απώλεια βάρους, την υγεία της καρδιάς και την πρόληψη του διαβήτη.


    Όταν ένα άτομο γεμίσει τη διατροφή του με τα νωπά, μη επεξεργασμένα τρόφιμα που βρίσκονται στη μεσογειακή διατροφή, μπορεί να χάσουν βάρος, να βελτιώσουν την υγεία της καρδιάς τους και να αποτρέψουν τον διαβήτη, σύμφωνα με την US News.

     

    Δεδομένου ότι η δίαιτα επικεντρώνεται σε καρδιακά υγιή λίπη όπως το ελαιόλαδο, το αβοκάντο και ο σολομός, θα μπορούσε επίσης να μειώσει την κακή χοληστερόλη, μια σημαντική αιτία καρδιακής νόσου, σύμφωνα με την κλινική Mayo. "Η μεσογειακή διατροφή αποθαρρύνει τα κορεσμένα λίπη και τα υδρογονωμένα έλαια (trans-λιπαρά), τα οποία συμβάλλουν στην καρδιακή νόσο", δήλωσε η κλινική Mayo στην ιστοσελίδα της.

    Η διατροφή θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει στην πρόληψη νοητικών νοσημάτων όπως η νόσος του Alzheimer και του Parkinson, καθώς και ο καρκίνος του μαστού.

     

    Μπορείτε να πιείτε κρασί στη μεσογειακή διατροφή.


    Σε αντίθεση με ορισμένες άλλες δίαιτες, η μεσογειακή διατροφή επιτρέπει στους οπαδούς να πίνουν κρασί. "Αν και σίγουρα δεν απαιτείται, ένα ποτήρι ημερησίως για τις γυναίκες και δύο ημερησίως για τους άνδρες είναι ωραία αν το λέει ο γιατρός σας", γράφει η US News.

  • Δείτε τι προτιμάει να τρώει η Δούκισσα του Sussex Meghan Markle μέσα στην μέρα Δείτε τι προτιμάει να τρώει η Δούκισσα του Sussex Meghan Markle μέσα στην μέρα
  • 12 τροφές που δεν πρέπει να παραλείψεις από την διατροφή σου αν είσαι έγκυος. 12 τροφές που δεν πρέπει να παραλείψεις από την διατροφή σου αν είσαι έγκυος.
  • 8 διατροφικές συνήθειες που θα πολλαπλασιάσουν την ενεργητικότητα σου 8 διατροφικές συνήθειες που θα πολλαπλασιάσουν την ενεργητικότητα σου
  • Πόσα αβγά πρέπει να δίνουμε στο παιδί μας; Πόσα αβγά πρέπει να δίνουμε στο παιδί μας;
  • "Το γάλα κάνει καλό ή κακό; Ιδού η απορία" Ι Δείτε εδώ "Το γάλα κάνει καλό ή κακό; Ιδού η απορία" Ι Δείτε εδώ
  • "Πως να κάνω το παιδί μου να τρώει από όλα τα φαγητά;" "Πως να κάνω το παιδί μου να τρώει από όλα τα φαγητά;"
Copyright © 2018 Smile TV | Powered By Web Artistic - All Rights Reserved