"Τι να περιμένω το δεύτερο τρίμηνο της εγκυμοσύνης;" - Smilefamily.gr!

"Τι να περιμένω το δεύτερο τρίμηνο της εγκυμοσύνης;" - Smilefamily.gr!

Αναδεικνύεται μια δραστήρια περίοδος για σας και για το μωρό σας, το δεύτερο τρίμηνο της εγκυμοσύνης.

 

 

Καλή φυσική κατάσταση.

 

Το μωρό θα μεγαλώνει πολύ γρήγορα τις επόμενες εβδομάδες και εσείς θα αισθάνεστε περισσότερο ενεργητικές από το φυσιολογικό.

 

Αυτό γίνεται λόγω των ορμονικών επιπέδων, καθώς και της φυσικής σας τάσης. Είναι η περίοδος που οι περισσότερες μητέρες αρχίζουν να αγοράζουν πράγματα για το μωρό, να διακοσμούν το δωμάτιο κλπ.

 

 

Ενέργεια και ευεξία.

 

Πολλές γυναίκες αισθάνονται σαν σούπερ ηρωίδες αυτήν την περίοδο. Μετά από τρεις μήνες ναυτίας και κούρασης, επιτέλους έχουν ενέργεια, και αισθάνονται ξανά τους εαυτούς τους.

 

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τα όριά σας. Σιγουρευτείτε ότι δεν το παρακάνετε. Δεν θα θέλατε να βλάψετε ούτε τον εαυτό σας, ούτε και το μωρό. (Μην σηκώνετε βάρη ούτε να σκαρφαλώνετε για να καθαρίσετε, καλύτερα).

 

 

Έλεγχος του βάρους.

 

Το δεύτερο τρίμηνο είναι η περίοδος που η λιγούρα χτυπάει το καμπανάκι. Να θυμάστε ότι πρέπει να ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή.

 

Επίσης, να ξέρετε ότι είναι πιο εύκολο να χάσετε βάρος αν τρώτε υγιεινά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, παρά αν ξεκινήσετε δίαιτα μετά τη γέννα.

 

Πρέπει να γνωρίζετε ότι μπορεί να έχετε ναυτία, ζαλάδες και τρέμουλο μετά από το πολύ φαγητό, ιδιαίτερα αν τρώτε πολλή ζάχαρη. Ο διαβήτης είναι συνηθισμένος στην εγκυμοσύνη και συνήθως εμφανίζεται στο 2ο τρίμηνο.

 

 

 

Το μωρό σας, στο 2ο τρίμηνο μεγαλώνει με ταχύ ρυθμό.

 

Όσο το μέγεθος του μωρού μεγαλώνει, η κοιλιά σας θα μεγαλώνει όλο και περισσότερο. Πιθανό να χρειαστεί να αγοράσετε ρούχα εγκυμοσύνης.

 

 

 

Γυμναστική και ασκήσεις στην εγκυμοσύνη.

 

Είναι σημαντικό να μείνετε δραστήρια και να κάνετε ασκήσεις. Μπορεί να εμφανιστεί πρήξιμο στα πόδια. Αν νιώσετε τα πόδια σας πρησμένα, ξεκουράστε τα σε μια θέση ανεβάζοντάς τα λίγο πιο ψηλά.

 

Η θέση που κοιμάστε μπορεί επίσης να επηρεάσει την άνεσή σας κατά τη διάρκεια της μέρας.

 

Προσπαθήστε να κοιμάστε στο πλάι. Αν έχετε την τάση να κοιμάστε μπρούμυτα, βάλτε μαξιλάρια στην κοιλιά σας για να κοιμηθείτε καλύτερα.

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι να περιμένετε το πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης;

Δεύτερο τρίμηνο εγκυμοσύνης : ψυχολογία και ανησυχίες εγκύου ...

Copyright © 2018 Smile TV | Powered By Web Artistic - All Rights Reserved