Τα 7 καλύτερα φρούτα στην εγκυμοσύνη I Smilefamily

Τα 7 καλύτερα φρούτα στην εγκυμοσύνη I Smilefamily

Όταν είστε έγκυος, είναι σημαντικό να τρώτε θρεπτικά τρόφιμα και να αποφύγετε το πρόχειρο φαγητό.


Στην πραγματικότητα, εάν τρώτε κατά κύριο λόγο πρόχειρο φαγητό κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας, μπορεί να υποβάλετε το μωρό σας να ακολουθήσει μια ζωή κακών διατροφικών συνηθειών.

Μια μελέτη διαπίστωσε ότι οι μητέρες που τρώγανε πρόχειρο φαγητό όταν ήταν έγκυες, ήταν πιο πιθανό να γεννήσουν μωρά εθισμένα σε δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και σε ζάχαρη.

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε θρεπτικά. Όταν προσθέτετε μια ποικιλία από αυτά στη διατροφή σας, είναι σχεδόν εγγυημένο ότι θα πάρετε τις περισσότερες από τις βιταμίνες, τα μέταλλα και τις ίνες που εσείς και το μωρό σας χρειάζεστε.

 


1. Πορτοκάλια

-Τα πορτοκάλια σας βοηθούν να μείνετε ενυδατωμένες.


-Είναι επίσης μια μεγάλη πηγή φυλλικού οξέος.


-Το φυλλικό οξύ είναι βιταμίνη Β που βοηθά στην πρόληψη ελαττωμάτων του εγκεφάλου και του νωτιαίου μυελού, γνωστών και ως ελαττώματα του νευρικού σωλήνα.

 

-Τα πορτοκάλια είναι επίσης,μια καλή πηγή βιταμίνης C. Η βιταμίνη C είναι ένα αντιοξειδωτικό που βοηθά στην πρόληψη βλάβης των κυττάρων και βοηθά επίσης το σώμα σας να απορροφήσει σίδηρο.

 

 

2.Μάνγκο

-Αποτελεί μια ακόμη πηγή βιταμίνης C. Ένα φλυτζάνι σας δίνει 100 τοις εκατό της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης.Το μάνγκο είναι επίσης υψηλό σε βιταμίνη Α.

-Η ανεπάρκεια της βιταμίνης Α κατά τη γέννηση σχετίζεται με χαμηλότερη ανοσία και υψηλότερο κίνδυνο επιπλοκών, όπως η διάρροια και οι λοιμώξεις του αναπνευστικού συστήματος.

Αν και σπάνια, είναι δυνατόν να πάρει πάρα πολύ βιταμίνη Α. Τα μάνγκο είναι μια μεγάλη προσθήκη στη δίαιτά σας για την εγκυμοσύνη, αλλά τα τρώτε με μετριοπάθεια μαζί με μια ποικιλία άλλων φρούτων.

 

 

3. Αβοκάντο

Τα αβοκάντο έχουν περισσότερο φυλλικό οξύ από άλλα φρούτα. Είναι επίσης μια μεγάλη πηγή:

  • βιταμίνη C

 

  • βιταμίνη Β

 

  • βιταμίνη Κ

 

  • φυτικές ίνες

 

  • χολίνη

 

  • μαγνήσιο

 

  • κάλιο

 

  • Τα αβοκάντο περιέχουν επίσης σίδηρο.

 

  • το αβοκάντο βοηθά στην ανακούφιση της ναυτίας, πιθανώς λόγω του καλίου και του μαγνησίου.

 

  • Το κάλιο μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ανακούφιση από κράμπες στα κάτω άκρα, οι οποίες αποτελούν ένα σύνηθες σύμπτωμα εγκυμοσύνης και προκαλούνται συχνά από την έλλειψη τόσο σε κάλιο όσο και σε μαγνήσιο,

Η χολίνη είναι σημαντική για την ανάπτυξη του εγκέφαλο και νεύρων του μωρού σας. Η ανεπάρκεια χολίνης μπορεί να προκαλέσει ελαττώματα νευρικού σωλήνα και εξασθένιση μνήμης καθ 'όλη τη διάρκεια ζωής τους.

 


4.Λεμόνια

Πολλές γυναίκες αναφέρουν ότι το πιπίλισμα λεμονιών, το πόσιμο νερό λεμονιού ή η κατανάλωση λεμονάδας βοηθά στην ανακούφιση της ναυτίας που σχετίζεται με την εγκυμοσύνη.

Τα λεμόνια είναι επίσης υψηλά σε βιταμίνη C. Βοηθούν στη διέγερση του πεπτικού συστήματος για την ανακούφιση της δυσκοιλιότητας. Τα λεμόνια μπορούν να διαβρώσουν το σμάλτο των δοντιών, οπότε ξεπλύνετε το στόμα σας αφού τα φάτε.

 

 

5. Μπανάνες

  • Οι μπανάνες είναι μια άλλη καλή πηγή καλίου.

 

  • Περιέχουν επίσης βιταμίνη Β-6, βιταμίνη C και φυτικές ίνες.

 

Περίπου οι μισές γυναίκες εμφανίζουν δυσκοιλιότητα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Η δυσκοιλιότητα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να οφείλεται σε:

  • την πίεση της μήτρας στα έντερα

 

  • ανησυχία

 

  • μια δίαιτα χαμηλών ινών

 

  • σίδηρο στις προγεννητικές βιταμίνες

Άρα η προσθήκη στην διατροφή σας, πλούσιων σε φυτικές ίνες μπανανών μπορεί να βοηθήσει.

Τέλος,οι έρευνες δείχνουν ότι η βιταμίνη Β-6 μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση της ναυτίας και του εμετού κατά την εγκυμοσύνη.

 

 

6. Μούρα 

τα μούρα είναι πλούσια σε:

  • υδατάνθρακες

 

  • βιταμίνη C

 

  • φυτικές ίνες

 

  • φολικό οξύ

 

  • φυτοχημικές ουσίες όπως φλαβονοειδή και ανθοκυανίνες.

 

Γενικότερα, οι υδατάνθρακες θα πρέπει να αντιπροσωπεύουν το 50 με 60 τοις εκατό των θερμίδων σας την ημέρα κάθε μέρα. Οι υδατάνθρακες σας δίνουν την απαραίτητη ενέργεια και περνούν εύκολα μέσω του πλακούντα σας για να θρέψουν το μωρό σας.

Είναι σημαντικό να τρώτε ως επί το πλείστον σύνθετους υδατάνθρακες, όπως αυτοί που συναντώνται σε φρούτα και τα λαχανικά αντί απλών υδατανθράκων που συναντώνται σε φαγητά όπως ντόνατς, κέικ και μπισκότα.

 

 

7.Μήλα


Τα μήλα έχουν: 

  • υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες

 

  • και καλή πηγή βιταμίνης Α, βιταμίνης C και κάλιο.

 

  • Η κατανάλωση μήλων κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί επίσης να προσφέρει ένα εκπληκτικό όφελος για το μωρό σας.

 

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Thorax διαπίστωσε ότι τα παιδιά των μητέρων που έτρωγαν μήλα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είχαν λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν άσθμα και αλλεργίες κατά την παιδική ηλικία.

 

 

 

 

 

Copyright © 2018 Smile TV | Powered By Web Artistic - All Rights Reserved