Πως θα είστε άνετη, κατά την κυοφορία, στον εργασιακό χώρο;

Πως θα είστε άνετη, κατά την κυοφορία, στον εργασιακό χώρο;

Μερικά πρακτικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για όσο καιρό μείνετε στη δουλειά σας κατά την κυοφορία, τα οποία θα σας προσφέρουν χαλάρωση, άνεση και ηρεμία, είναι τα παρακάτω.

 

  • Κάντε συχνά διαλείμματα – Βάλτε ένα πρόγραμμα για συχνά, μικρά σε διάρκεια διαλείμματα, είτε για να τεντωθείτε και να περπατήσετε λίγο για να ξεπιαστείτε, αν η δουλειά σας είναι γραφείου, ή να «ελαφρύνετε» το βάρος από τη μέση και τα πόδια σας αν η δουλειά σας έχει πολλή ορθοστασία. Αυτό πρέπει να το επαναλαμβάνετε περίπου κάθε μια ώρα για ένα πεντάλεπτο. Έτσι, θα διευκολύνετε την κυκλοφορία του αίματος, δεν θα έχετε πρηξίματα και πόνο. 

 

  • Ντυθείτε άνετα και κατάλληλα – Προσπαθείτε να μην φοράτε πολύ στενά ρούχα, που προκαλούν δυσφορία ή πολύ ψηλά τακούνια που θα σας «χτυπήσουν». Προτιμήστε να φοράτε 2-3 στρώσεις ρούχων ούτως ώστε να μπορείτε να αφαιρείτε ή να προσθέτετε ένα ανάλογα με το πόσο ζεσταίνεστε ή κρυώνετε.

 

  • Συνεχής ενυδάτωση – Έχετε μόνιμα δίπλα σας μια γεμάτη κανάτα νερό και πίνετε συχνά. Ζητήστε από τους συναδέλφους σας να σας γεμίζουν συχνά – πυκνά την κανάτα σας. Πίνοντας 8 ποτήρια νερού την ημέρα δεν σας βοηθάει μόνο να ελαττώσετε την κατακράτηση υγρών από το σώμα σας και άρα το πρήξιμο, αλλά και θα σας αναζωογονήσει

 

  • Προσέξτε το φαγητό – Όσο απασχολημένες και αν είσαστε και σας πιέζει ο χρόνος παράδοσης της εκάστοτε δουλειάς σας, μην αμελείτε ποτέ το φαγητό ή το σνακ σας. Ένα υγιεινό σνακ, όπως δημητριακά, φρούτα, λαχανικά θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε το ζάχαρό σας στα φυσιολογικά επίπεδα (για να μην χάνετε τη δύναμη και την ενέργειά σας) και συγχρόνως θα τρέφετε το έμβρυο με όλα τα απαραίτητα για τη σωστή ανάπτυξή του συστατικά. Από την άλλη, αν έχετε καθιστική εργασία προσέξτε μην κάνετε υπερβολές στην κατανάλωση των σνακ και του μεσημεριανού φαγητού, που μόνο κιλά προσθέτουν και τίποτα άλλο

 

  • Πάντα ψύχραιμη – Το άγχος και το στρες δεν κάνει καλό ούτε σ’ εσάς ούτε στο μωρό σας. Προσπαθήστε να συγκρατήσετε τα νεύρα σας, χαλαρώνοντας τον εαυτό σας με βαθιές αναπνοές και με τη σκέψη ότι τίποτα δεν αξίζει τόσο, για να θέσει το μωράκι σας σε κίνδυνο
    Προσπαθήστε να κάθεστε με ίσια την πλάτη – Μην επιβαρύνετε παραπάνω

 

  • Προσπαθήστε να κάθεστε με ίσια την πλάτη – Μην επιβαρύνετε παραπάνω την πλάτη σας καμπουριάζοντας μπροστά στο γραφείο επί οκταώρου! Μεγαλώνοντας η κοιλιά σας, ούτως ή άλλως το βάρος της σας κάνει να γέρνετε τον κορμό σας προς τα πίσω, με αποτέλεσμα να νιώθετε τη μέση σας στο τέλος της μέρας να κόβεται στα δύο. Αν κάθεστε και με λάθος τρόπο στο γραφείο, τότε ο πόνος και η δυσφορία θα είναι διπλά! Καλό θα ήταν να σας παράσχουν μια ανατομική καρέκλα γραφείου, αν δεν έχετε ήδη, και έναν «τεμπέλη» για τα πόδια σας για να διευκολύνει την κυκλοφορία του αίματος. 

 

  • Δεχθείτε τη χείρα βοηθείας – Δεν κάνατε κάτι κακό που μείνατε έγκυος! Το κάθε άλλο! Οπότε μην νιώθετε τύψεις και προσπαθήσετε να κάνετε τα πάντα στη δουλειά και με το παραπάνω! Αν κάποιος από τους συναδέλφους σας φιλοτιμηθεί και προτείνει να σας βοηθήσει, δεχθείτε τη χείρα βοηθείας και όταν μπορέσετε αργότερα, σίγουρα θα βρεθεί η ευκαιρία να ανταποδώσετε τη χάρη. Και αν πελαγώσετε κάποια στιγμή, πάλι, μη διστάσετε να ζητήσετε βοήθεια.

 

Διαβάστε και άλλα άρθρα σχετικά με  "εγκυμοσύνη και δουλεία "

Copyright © 2018 Smile TV | Powered By Web Artistic - All Rights Reserved