Καλοκαιρινές διακοπές και εγκυμοσύνη : Προφυλαχτείτε από την ζέστη

Εγκυμοσύνη & καλοκαιρινές διακοπές

 

Το καλοκαιράκι στην ακρογιαλιά…


Πώς να αντιμετωπίσετε τη ζέστη στις διακοπές σας


Το καλοκαίρι έφτασε και επισήμως! Ήδη η θερμοκρασία έχει ξεπεράσει τους 30 βαθμούς! Ο περισσότερος κόσμος έχει ξεχυθεί στις παραλίες από τις αρχές του προηγούμενου μήνα και δειλά-δειλά όλοι ακολουθήσαμε το τόλμημα των πιο θαρραλέων.


Ακόμα και αν στο παρελθόν έχετε απολαύσει αμέτρητες ώρες τον ήλιο και τη ζέστη στις προηγούμενες διακοπές σας, απολαμβάνοντας την ηλιοθεραπεία σας σε ξαπλώστρες, ή πάνω στην άμμο και τα βότσαλα των ελληνικών ακτών, τώρα που είστε έγκυος τα πράγματα αλλάζουν δραστικά! Ίσως να διαπιστώσετε ότι είστε λιγότερο ανεκτική στη ζέστη -έως καθόλου!- και μπορεί να νιώθετε ατονία και δυσφορία ιδίως όταν ο υδράργυρος ξεπερνά τους 40 βαθμούς Κελσίου ή όταν τα επίπεδα υγρασίας ανεβαίνουν πολύ ψηλά!

 

 

Παρακάτω σας αναφέρουμε μερικές από τις ιδέες μας, οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε τη ζέστη στις διακοπές σας, ή τουλάχιστον να την υποφέρετε.

 

Φορέστε ανοιχτόχρωμα, ριχτά ρούχα, ραμμένα με φυσικές κλωστές και ΟΧΙ από συνθετικά υλικά


Αυτά θα σας βοηθήσουν να μείνετε δροσερή, και θα αποτρέψουν τους ερεθισμούς της επιδερμίδας. Ίσως διαπιστώσετε ότι τώρα που είστε έγκυος ιδρώνετε πολύ περισσότερο και βγάζετε ευκολότερα εξανθήματα από τη ζέστη, ή και ακόμα το δέρμα σας γίνεται πιο ευαίσθητο και σας προκαλεί φαγούρα, εξαιτίας του ιδρώτα.

 

Τα μακριά μανίκια, τα μακριά αέρινα φορέματα και τα φαρδιά μακριά παντελόνια, θα σας βοηθήσουν να προστατέψετε το δέρμα σας από τον ήλιο κατά τις διακοπές σας. Επιπλέον, αποφύγετε τα σκούρα χρώματα! Προτιμήστε τα λευκά, που είναι άλλωστε και πάντα το πιο «μοδάτο» χρώμα για το καλοκαίρι!

 

 

 

Φορέστε καπέλο


Το καπέλο είναι πολύ σημαντικό για να σας βοηθήσει να μείνετε δροσερή και να αποτρέψει την ηλίαση. Πρέπει να γνωρίζετε ότι το κεφάλι μας είναι ο μεγαλύτερος δέκτης απορρόφησης ηλίου, για αυτό και πόσο μάλλον δε όταν μια γυναίκα διανύει περίοδο εγκυμοσύνης.

 

Διαλέξτε ένα καπέλο με φαρδύ γείσο το οποίο θα καλύπτει και τον λαιμό σας, ή προσθέστε ένα βαμβακερό μαντήλι κάτω από το πίσω μέρος του καπέλου, για να κρέμεται πάνω στο λαιμό σας. Πάλι, προτιμήστε τα ανοιχτόχρωμα καπέλα!

 

 

 

 

Για καλό και για κακό έχετε πάντα στη τσάντα σας ένα σπρέι νερού και ένα ανεμιστηράκι με μπαταρία ή μια βεντάλια


Τα περισσότερα φαρμακεία πουλάνε μικρά πλαστικά μπουκάλια με στόμιο σπρέι. Γεμίστε το με νερό της βρύσης, ή με εμφιαλωμένο νερό. Αυτό το σπρέι νερού θα σας βοηθήσει να δροσιστείτε αν δεν μπορείτε να αποφύγετε τη ζέστη. Ίσως διαπιστώσετε ότι η συχνή χρήση του σπρέι νερού ξηραίνει λίγο το δέρμα σας, καθώς το νερό εξατμίζεται, οπότε να βάζετε κάποια ενυδατική κρέμα ή ακόμα καλύτερα αντηλιακή που συνδυάζει προστασία και ενυδάτωση μετά το σπρέι νερού.

 


Ένας μικρός ανεμιστήρας που λειτουργεί με μπαταρίες ή μια βεντάλια, θα βοηθήσει στο να κρατήσει μακριά τη ζέστη. Να έχετε μαζί σας μια επιπλέον μπαταρία ή ένα επιπλέον ανεμιστηράκι. Θα σας βολέψει πολύ όταν θα ζεσταίνεστε σε μέρη με πολύ κόσμο, όπως στα λεωφορεία, και όταν περιμένετε σε ουρές, όπως και όταν βρίσκεστε έξω στον ήλιο.

 

 

 

 

Μείνετε στη σκιά και μακριά από τη ζέστη!


Να κανονίζετε τις εξόδους σας για την πιο δροσερή ώρα της ημέρας, κάντε ένα διάλειμμα για φαγητό κάτω από ίσκιο και βρείτε μια ομπρέλα για την παραλία. Εν ανάγκη, αν μια μέρα έχει πολλή ζέστη, δεν χρειάζεται να βγείτε έξω! Προτιμήστε τη δροσιά του ξενοδοχείου.

 

Επίσης, ακόμα και αν είστε λάτρεις των μουσείων ή των αρχαιολογικών χώρων, και έχετε επισκεφτεί ένα μέρος που βρίθει από αυτά, καλύτερα να αποφύγετε τις πολύωρες βόλτες και ξεναγήσεις… εκτός βέβαια αν είναι ανοιχτοί οι χώροι αυτοί και τις απογευματινές και βραδινές ώρες.

 

 

 

 

Να πίνετε άφθονα υγρά!


Μπορεί να αφυδατωθείτε πιο εύκολα από όσο νομίζετε και αυτό σας κάνει να νιώθετε ατονία, τάσεις λιποθυμίας, κομμάρα, ακόμα και ζαλάδα. Να έχετε μαζί σας πάντα ένα μπουκάλι νερό και να πίνετε συχνά γουλιές. Να πίνετε ένα ποτήρι νερό μαζί με κάθε φλιτζάνι τσάι, καφέ ή ποτήρι κρασιού που πίνετε.

 

Επίσης, αν είστε από τις τυχερές εγκύους που δεν ταλαιπωρούνται από ιδιαίτερες καούρες και αναγούλες, προτιμήστε τους φυσικούς χυμούς σε εξόδους σας, που τονώνουν και τον οργανισμό σας!

 

 

 

 

Να χρησιμοποιείτε συνετά τον κλιματισμό…


Αν έξω έχει πολλή ζέστη και μέσα πολύ κρύο χάρη στο κλιματιστικό σας, μπορεί να διαπιστώσετε ότι έχετε ρίγη καθώς αλλάζει απότομα η θερμοκρασία του σώματός σας. Ίσως να είναι καλύτερο να αφήσετε ανοιχτό τον κλιματισμό όσο βρίσκεστε έξω, αλλά μόλις επιστρέψετε, να τον κλείσετε.

 

Έτσι το δωμάτιο θα είναι δροσερό όταν επιστρέψετε, αλλά όχι παγωμένο όση ώρα θα βρίσκεστε μέσα. Ίσως να είναι καλό να κλείσετε τον κλιματισμό κατά τη διάρκεια της νύχτας, και να τον ανοίξετε ξανά όταν θα χρειαστεί να κάνετε την αναπόφευκτη βόλτα στο μπάνιο τα χαράματα!

 

 

 

 

Χαλαρώστε και απολαύστε την ηρεμία των διακοπών…

 

Τέλος, μην ξεχνάτε ότι το να μεγαλώνει ένα μωρό μέσα σας, είναι σκληρή δουλειά. Σιγουρευτείτε ότι σε αυτές τις διακοπές θα κάνετε πολλά διαλείμματα και θα περνάτε κάποιες ήρεμες στιγμές. Προσφέρετε στον εαυτό σας ένα χαλαρωτικό απόγευμα δίπλα στην πισίνα του ξενοδοχείου ή στην πλαζ διαβάζοντας ένα βιβλίο, ή κάνοντας μανικιούρ, ή χαλαρό μασάζ… θα βοηθήσει πολύ στο να ανέβουν τα επίπεδα ενέργειάς σας, όταν έρθει το μωρό. Προσπαθήστε να αποφύγετε τις μεγάλες βόλτες και το ξενύχτι τα βράδια.

Copyright © 2018 Smile TV | Powered By Web Artistic - All Rights Reserved