Ξεχάστε την Διατροφή Κέτο - η μεσογειακή διατροφή ονομάστηκε μόλις η καλύτερη για το 2019

Ξεχάστε την Διατροφή Κέτο - η μεσογειακή διατροφή ονομάστηκε μόλις η καλύτερη για το 2019

Ξεχάστε την Διατροφή Κέτο - η μεσογειακή διατροφή ονομάστηκε μόλις η καλύτερη για το 2019

 

Κάθε χρόνο, η US News και η World Report κατατάσσουν τις καλύτερες δίαιτες για το επόμενο έτος.

Για το 2019, η μεσογειακή διατροφή πήρε το κορυφαίο βραβείο.

 


Η μεσογειακή διατροφή είναι υψηλή σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά, χαμηλά σε κόκκινο κρέας και ζάχαρη, και σας επιτρέπει να πίνετε κρασί.


Θα μπορούσε να βοηθήσει με την απώλεια βάρους, την υγεία της καρδιάς και την πρόληψη του διαβήτη.

Είναι η καλύτερη διατροφή και μια ομάδα διατροφολόγων και ειδικών στον διαβήτη, την υγεία της καρδιάς και την απώλεια βάρους εξέτασε 41 δίαιτες, συμπεριλαμβανομένης της ολοένα και πιο δημοφιλούς κετογόνου ή κέτο δίαιτας, της Weight Watchers και της Atkins.

Η μεσογειακή διατροφή βγήκε στην κορυφή. Επίσης, κατέλαβε την πρώτη θέση σε μερικές κατηγορίες κατάταξης, συμπεριλαμβανομένης της καλύτερης υγιεινής διατροφής και της καλύτερης φυτικής διατροφής.

Η μεσογειακή διατροφή είναι υψηλή σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά και χαμηλά σε κόκκινο κρέας και ζάχαρη.


Η έννοια της μεσογειακής διατροφής προέρχεται από χώρες που συνορεύουν με τη Μεσόγειο Θάλασσα, όπου οι άνθρωποι έτρωγαν ιστορικά κυρίως καρπούς, τους ξηρούς καρπούς και τα υγιή λίπη.

Η Σχολή Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ και μια ομάδα με την ονομασία Oldways δημιούργησαν μια δίαιτα βασισμένη στις γενικές αρχές διατροφής αυτών των τόπων, σύμφωνα με την US News.

 


Σε αντίθεση με τις πολύ περιοριστικές διατροφές όπως η διατροφή κέτο ή η δίαιτα Atkins, η μεσογειακή διατροφή είναι ισορροπημένη και επιτρέπει στους ανθρώπους να καταναλώνουν μεγάλη ποικιλία τροφών με μέτρο.

Στην πραγματικότητα, η δίαιτα είναι ασφαλής για τους περισσότερους ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών και των ηλικιωμένων


Τα τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένου του ψωμιού πίτας ολικής αλέσεως, των φρέσκων φρούτων, τις σαλάτες, των ξηρών καρπών, των φασολιών, του ελαιόλαδου και του σολομού είναι βασικά συστατικά της κορυφαίας διατροφής του 2019 και προωθούν ποικίλα οφέλη για την υγεία.

Η διατροφή θα μπορούσε να βοηθήσει με την απώλεια βάρους, την υγεία της καρδιάς και την πρόληψη του διαβήτη.


Όταν ένα άτομο γεμίσει τη διατροφή του με τα νωπά, μη επεξεργασμένα τρόφιμα που βρίσκονται στη μεσογειακή διατροφή, μπορεί να χάσουν βάρος, να βελτιώσουν την υγεία της καρδιάς τους και να αποτρέψουν τον διαβήτη, σύμφωνα με την US News.

 

Δεδομένου ότι η δίαιτα επικεντρώνεται σε καρδιακά υγιή λίπη όπως το ελαιόλαδο, το αβοκάντο και ο σολομός, θα μπορούσε επίσης να μειώσει την κακή χοληστερόλη, μια σημαντική αιτία καρδιακής νόσου, σύμφωνα με την κλινική Mayo. "Η μεσογειακή διατροφή αποθαρρύνει τα κορεσμένα λίπη και τα υδρογονωμένα έλαια (trans-λιπαρά), τα οποία συμβάλλουν στην καρδιακή νόσο", δήλωσε η κλινική Mayo στην ιστοσελίδα της.

Η διατροφή θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει στην πρόληψη νοητικών νοσημάτων όπως η νόσος του Alzheimer και του Parkinson, καθώς και ο καρκίνος του μαστού.

 

Μπορείτε να πιείτε κρασί στη μεσογειακή διατροφή.


Σε αντίθεση με ορισμένες άλλες δίαιτες, η μεσογειακή διατροφή επιτρέπει στους οπαδούς να πίνουν κρασί. "Αν και σίγουρα δεν απαιτείται, ένα ποτήρι ημερησίως για τις γυναίκες και δύο ημερησίως για τους άνδρες είναι ωραία αν το λέει ο γιατρός σας", γράφει η US News.

Copyright © 2018 Smile TV | Powered By Web Artistic - All Rights Reserved