Αντιμετώπιση του στρες μετά την απόκτηση μωρού

Αντιμετώπιση του στρες μετά την απόκτηση μωρού

Η αντιμετώπιση των απαιτήσεων ενός νέου μωρού και οτιδήποτε άλλο συμβαίνει γύρω σας μπορεί να είναι αγχωτικό.

Μπορείτε να περάσετε μια ολόκληρη μέρα προσπαθώντας (και αποτυγχάνοντας) να κάνεις μια δουλειά. Μόλις ξεκινάτε κάτι, το μωρό σας ξυπνά και μια πάνα χρειάζεται αλλαγή ή χρειάζεται λίγη φροντίδα.

Μερικές φορές μπορείτε να αισθανθείτε ότι η ζωή είναι εντελώς εκτός ελέγχου. Εάν είστε το είδος του ατόμου που θέλει να έχει τα πάντα υπό έλεγχο και ανησυχείς ώστε να ολοκληρώσεις τα πράγματα, αυτό μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε πολύ ένταση και απογοητευμένοι.
Η ανησυχία και η δυστυχία μπορεί επίσης να προκαλέσουν άγχος. Ίσως να ανησυχείτε για το πού ζείτε, τα χρήματα ή τις σχέσεις σας.

Ή ίσως ανησυχείτε για πολλά μικρά πράγματα που όμως κάνουν μεγάλη διαφορά στη ζωή σας. Ίσως να μην μπορείτε να κάνετε τίποτα για κάποια από αυτά τα πράγματα, αλλά υπάρχουν τρόποι για να αντιμετωπίσετε το άγχος.

 

 

Μερικές από τις παρακάτω προτάσεις μπορεί να σας βοηθήσουν:

 

 Περάστε μισή ώρα κάθε βράδυ κάνοντας κάτι που σας αρέσει. Αυτό θα σας βοηθήσει να αδειάσετε το μυαλό σας και να χαλαρώσετε. Κάντε μπάνιο, διαβάστε ένα περιοδικό, παρακολουθήστε τηλεόραση ή κάνετε οτιδήποτε άλλο σας βοηθά να χαλαρώσετε. Δανειστείτε ένα βιβλίο, CD ή DVD για χαλάρωση . Αγνοήστε οποιαδήποτε οικιακή εργασία - μπορεί να περιμένει. Δώστε λίγο χρόνο στον εαυτό σας.


Βλέποντας άλλους ανθρώπους μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση του στρες. Ο οικογενειακός σας γιατρός ή άλλοι γονείς μπορούν να σας  συστήσουν να συμμετέχετε σε κάποια τοπικά γκρουπ με  μητέρες και μωρά. Εάν δεν ενδιαφέρεστε για οργανωμένες ομάδες, συναντηθείτε με ανθρώπους που συναντάτε στην κλινική, την παιδική ομάδα ή το νηπιαγωγείο.


Βρείτε χρόνο για τον σύντροφό σας. Οι σχέσεις μπορούν να υποφέρουν όταν είστε τεταμένοι, κουρασμένοι και δεν ξοδεύετε πολύ χρόνο μαζί. Βρείτε χρόνο για να είστε μαζί με το σύντροφό σας, ακόμα κι αν το μόνο που καταφέρνετε είναι να κοιμηθείτε μαζί μπροστά στην τηλεόραση.


Εκφραστείτε. Μιλώντας για το πώς νιώθετε μπορεί να βοηθήσει, έστω για λίγο. Εσείς και ο σύντροφός σας πρέπει να κατανοήσετε τον τρόπο με τον οποίο αισθάνεστε ο ένας ο άλλος και να δουλέψτε στο πώς μπορείτε να υποστηρίξετε ο ένας τον άλλον. Μερικές φορές είναι καλύτερο να μιλάς με κάποιον έξω από την οικογένεια.


Αποδοχή βοήθειας. Αξιοποιήστε στο έπακρο όλη τη βοήθεια που μπορείτε να πάρετε. Δεν μπορείτε να κάνετε τα πάντα μόνοι σας, οπότε δεν έχει νόημα να προσπαθείτε.
Χαλαρώστε - δεν υπάρχουν βραβεία για να είστε η σούπερ μαμά ή ο σούπερ μπαμπάς. Μπορεί να είναι δύσκολο αν είσαι τελειομανής, αλλά το να είσαι γονέας είναι το μόνο πράγμα που κανείς δεν είναι τέλειος.

Copyright © 2018 Smile TV | Powered By Web Artistic - All Rights Reserved